Showroom Groene showroom, kennis- en adviescentrum
Eigen kwekerij Eigen kwekerij: koop uw planten rechtstreeks bij de bron
Levering Binnen 7 werkdagen op locatie geleverd door Nederland
Gratis verzending Gratis verzending
vanaf 675 euro

Veelgestelde vragen

 

Algemeen
Wat zijn de openingstijden?
Wij zijn het hele jaar geopend van maandag tot en met vrijdag van 07.00 uur tot 17.15 uur, met uitzondering van feestdagen.

In het hoogseizoen (maart t/m juni) bieden wij extra winkelmogelijkheden: - dinsdagavond van 18.30 uur tot 21.00 uur - zaterdagochtend van 7.00 uur tot 12.00 uur

In de maanden oktober, november en december we zijn ook elke zaterdag open van 07:00 tot 12:00 uur.

De week tussen Kerst en Nieuwjaar zijn wij gesloten.
Als ik op jullie website planten en materialen kies, kunnen die dan naar mij worden verzonden?
De leveringscondities bij ons zijn € 37,50, vanaf € 675,- franco
Wat zijn uw betalingsvoorwaarden?
U kunt op verschillende manieren betalen. Contant of automatische incasso.
Kan ik planten retourneren?
Planten die u zelf heeft uitgekozen nemen wij niet terug.
Vraagt u statiegeld voor fust?
Ja, wij rekenen kosten voor de verschillende fust producten. De fust producten die u bij ons koopt kunt u retourneren. In onze webshop kunt u zien hoeveel statiegeld u heeft staan.
Verkoopt u ook losse planten?
Alles wat er op ons verkoopterrein staat kan alleen per krat of bundel meegenomen worden. Maar we hebben ook veel planten die per stuk verkocht kunnen worden. Bij bestellingen kunnen planten en producten daar in tegen wel per stuk
Verkoopt u ook andere artikelen?
Naast een compleet plantenassortiment verkopen wij in onze winkel en webshop ook meststoffen, bodemverbeteraars, boomstammen, gereedschap en druppelbevloeiingsslangen.
Hoe breng ik de planten die ik heb uitgekozen naar de auto?
U bent vrij om onze golfkarretjes met aanhanger te gebruiken. Heeft u gekozen voor een grote en zware plant, dan brengen onze medewerkers deze graag met een heftruck naar uw voertuig.
Is er ruimte waar ik met mijn klanten kan zitten?
We hebben een zeer mooie ontvangstruimte waar u met uw klanten kunt aanschuiven en hun wensen kunt bespreken.
Ik heb een mooie plant gevonden die ik graag wil reserveren. Is dat mogelijk?
Wilt u een mooie plant reserveren, dan kunt u dit doorgeven aan een van onze medewerkers. Wij reserveren deze dan voor u.
Is de koffie klaar?
Onze koffie staat niet klaar, deze wordt ter plekke vers voor u bereid.
Kunnen mijn klanten ook bij jullie kopen?
Wij leveren alleen aan bedrijven die officieel geregistreerd staan bij de Belastingdienst of een handelsvergunning hebben en actief zijn in de groensector. U bent van harte welkom om samen met uw klanten het assortiment op ons verkoopterrein te bekijken.
Webshop
Kan ik ook een offerte aanvraag bij jullie doen?
U kunt bij ons op verschillende manieren een offerte aanvragen. In onze uitgebreide webshop kunt u handig een offerte aanmaken en deze tijdelijk parkeren. Daarnaast kunt u uw gewenste aanvraag mailen, deze verwerken we voor u binnen 24 uur.
Wat is de levertijd bij jullie?
Wij leveren binnen 7 werkdagen op de gewenste locatie in Nederland.
Kan ik de bestelling ook bij Greensales ophalen?
Naast dat we afleveren op locatie kunt u er ook voor kiezen uw bestelling op te halen bij Greensales Noordscheschut of Greensales Balk. Voordeel hiervan is dat u ons dan geen bezorgtarief verschuldigd bent, eventueel gelijk de lege fusten weer in kunt laden en misschien nog aankopen op locatie kunt doen.
Hoe weet ik dat ik altijd goede kwaliteit krijg?
Naast onze eigen kwekerij in Balk, waar we het hele teeltproces in eigen hand hebben en alles is afgestemd op de aanleg markt, heeft Greensales een betrouwbare en kwalitatief hoogstaande groep kwekers. Mede daardoor kunnen we altijd een constante kwaliteit leveren. Bovendien staan al onze kwekers onder toezicht van Naktuinbouw.
Hoe wordt de kwaliteit gecontroleerd?
De eerste controle vindt al plaats door de selectie van leveranciers. Vervolgens wordt het in onze distributiehal nogmaals gecontroleerd bij binnenkomst.
Hoe worden de materialen verpakt?
Bij binnenkomst worden alle partijen gelabeld met referentie van de klant op het etiket. Bomen en bosplantsoen wordt bij ons verpakt in plastic zakken. Vervolgens wordt het bij ons ingepakt in kisten, palletboxen of cc-karren.
Kan ik het orderproces ook volgen?
U kunt bij ons het hele orderproces online volgen. Vanaf het moment dat we het bestellen tot het verpakken en het versturen. Alles wordt bij Greensales drie keer gecontroleerd door te scannen bij binnenkomst, bij controle etiket en bij het verpakken zodat we altijd weten dat het 100% compleet is.
Wanneer er een bestelling geleverd wordt, kan ik dan gelijk het fust retour doen?
We proberen te allen tijde onze klanten te ontzorgen. Dat wil zeggen niet alleen het leveren van een compleet beplantingsplan, maar ook in het retourneren van het fust. Naast ons eigen transport hebben we ook externe vervoerders, waardoor het fust niet altijd gelijk retour kan. Mochten we met onze eigen vrachtwagen komen, dan kan het gelijk retour. Mocht dit niet het geval zijn, dan plannen we apart transport voor u in. Daarnaast kunt u te allen tijde het fust inleveren bij Greensales Noordscheschut of Greensales Balk.
Graszoden
Leveren jullie graszoden op locatie?
Greensales levert graszoden door heel Nederland.
Op welke dagen leveren jullie graszoden?
Greensales levert graszoden op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. U dient twee werkdagen van tevoren te bestellen.
Leveren jullie het hele jaar door graszoden?
Greensales kan jaarrond graszoden leveren. Alleen met een hittegolf of vorstperiode leveren wij geen graszoden.